Apr. 04, 2013

Just nu sitter jag och hugger in på mitt favoritmål på hela dagen, frukosten! Det fick bli turkisk yoghurt med blåbär och ett knäckebröd.

Det är min lediga dag denna veckan och jag är så lycklig över att jag är ledig. Vet inte varför jag hade en sådan frihetskänsla när jag åkte hem från jobbet igår men jag behövde en ledig dag nu alltså!

Min sambo och jag ska ägna lite tid till varann idag och ha en heldag tillsammans. Han har suttit och spelat över nätet i flera dagar med kompisar vilket har gjort att vi inte sagt många ord till varann då jag har jobbat också. Igår körde vi en runda och åt sedan fruktsallad till en massa roliga program. Jag har fortfarande inte fått upp honom från sängen så vad vi hittar på denna dag vet jag inte. Vi får se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback