Apr. 14, 2013

Det är riktigt skönt med lång ledighet. Att ligga i sängen och dra sig så länge man vill och sedan äta en lång frukost framför tvn.

Igår var det fest och utgång som gällde. Hade riktigt kul och jag var omgiven av trevligt folk hela kvällen. Fötterna värkte efter allt dansande i mina högklackade men det får vara värt lite smärta ibland.

Idag är jag riktigt trött då jag inte kom i säng förens halv 5 på morgonen. Så jag har bestämt mig gör att ta en riktig slappisdag och äta godis hela dagen lång! Det är två veckor sedan jag åt något godis över huvud taget och det har hänt så mycket med min kropp under den tiden. Så nu är jag värd godis! Och jag vill lova att vi har ett mastigt förråd som bara har byggts på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback