Kväll med vänner som var behövlig...

Äntligen börjar jag få hoppet tillbaka. Mår mycket bättre efter att ha vilat hela förmiddagen och sedan drog jag och sambon iväg för att titta på bio med ett par vänner. Vi kollade på filmen Grodorna. Jätte mysig film och det känndes lagom ansträngande för mig med bio. Efter det var jag jätte hungrig efter att inte ha ätit något på nästan tre dagar så vi stack och åt thaimat. Fast jag höll mig undan starka kryddor. Efter det mådde jag underbart och det var så skönt att få lite i magen. Stack hem till vår lägenhet och satt och pratade i flera timmar. 
 
Denna kvällen har gjort mig lite gladare men jag är fortfarande besviken på hur denna helgen har varit. Att jag missade fest igår och att jag haft sådan ångest över att jag mått dåligt. Dessutom får jag alltid ångest när jag är borta från jobbet. Det värsta jag vet! Men jag måste försöka tänka positivt och inte förstöra den ledighet som är kvar nu och som jag faktiskt behöver.
 
Imorgon ska jag ta det lugnt och njuta av den lediga måndagen och mysa med min finaste älskling på jorden.Tänk att vi varit tillsammans i tre år nu. Och jag älskar honom bara mer och mer för varje dag <3
Min fina<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback