Måndag...

Jag känner inte att det är jobbigt med måndag. Konstigt nog! Ska snart stiga upp och äta frukost samt göra mig iordning för jobb. Räknar ner dagarna eftersom det är min lediga helg. Åå vad jag längtar!

Min mage kändes bara bättre och bättre igår och jag kunde äta utan att må dåligt. Då jag fortsätter att dricka medicinen jag köpte igår och hoppas att den gör underverk resten av veckan. På tal om en annan sak, jag vägde mig för en stund sedan och jag har gått ner ett halvt kilo till! Jag kommer säkerligen gå upp senare när jag börjar få tillbaka lite muskler. Är sjukt peppad inför en ordentlig träningsvecka! Imorgon slutar jag tidigt och då ska det tränas på bollen!

Nu frukost: Banan, fil och solrosfrön.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback