Obeskrivligt

Det har varit en sådan dag där bara allt känns rätt, där man har en pirrande känsla kroppen av glädje. Nästan obeskrivlig. Positiva besked på jobbet och härlig stämning och den fantastiska känsla när man går hem för dagen, är så nöjd och känner sig välförtjänt den lediga helg som väntar. Dessutom så har min mage för första gången känts medgörlig och jag har varit riktigt pigg. Eftermiddagen har jag tillbringat hos mina föreldrar med god mat och en chans att varva ner med underhållande tidningar. 
 
Men det bästa var nästan att komma hem. Det var så skönt på något sätt. Jag ligger i sängen och är riktigt trött och att få slappa i sängen en ledig lördag hur länge man vill är guld. Magen har dessvärre börjat värka igen men jag önskar inget hellre att jag ska få sova gott och må toppen när jag vaknar imorgon. För då ska jag njuta av varje lediga stund! 
 
Avslutar dagen med en gullig bild på mitt lilla knyte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback