Orka!

Efter 10 timmars sömn känner jag mig fortfarande lika kass som igår. Har haft en jäkla magont nu i två dagar. Det är bra ibland och jag är glad men så äter jag och mår uselt igen efter en stund. Tar tabletter och samarin men det hjälper bara för stunden. Jag vill verkligen inte ha ont för jag vet att under all smärta finns ett jäkligt bra humör! Om min mage inte slutar krångla snart går jag till doktorn!

Tänkte också nämna hur det har gått med träning och mat i veckan. Jag är nöjd! Har tränat nästan varje dag och haft en jäkla träningsvärk. Dessutom så har jag inte suttit stilla mycket för övrigt då jag jobbar mycket och när jag väl var ledig blev det shopping och då rör man ju på sig en massa också. Maten har också gått bra. Frukosten har gått bäst och så har jag ätit sallad nästan varje dag förutom i fredags då vi hade goda vänner här och lagade lite middag.

Inget godis i helgen. Och sugen är jag inte! Så det kanske är bra att magen värker;). Överlag, det har varit en bra vecka och jag ska om en stund ställa mig på vågen.

Usch, jag tror detta kommer bli en något plågsam dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback