Vad hände där liksom?

Ibland väger jag mig, mest för att det är kul. Imorse fick jag en liten chock av vad vågen visade. Jag var tvungen att kliva av och ställa mig på vågen igen....och igen. Nej, det stämde. Den visade rätt. 52 kg. Kunde inte förstå hur det kunde vara möjligt först. Men efter en stund kändes det inte alls lika konstigt längre. Magen har krånglat i flera veckor och jag har ätit dåligt. Ovanpå det har jag lagt om kosten helt, inte ätit godis och tränat regelbundet. Och så rör jag mig på jobbet väldigt mycket. Det var något igår som var ovant. När jag stannade upp för att kolla mig i spegeln. Jag har blivit smalare än vad jag har varit på länge och det syns till och med i ansiktet. På tre veckor så klrade jag målet som jag hade beräknat mig skulle ta hela våren. Jag kan tycka att jag väger lite till min längd men jag kan inte låta bli att vara jävligt nöjd. Jag känner mig så smal, på riktigt. Jag älskar att vara smal och slank! Nu är mina mål framöver att få ordning på min mage,äta bra och fortsätta träna för att få lite muskler också. 
 
Jag har stressat som ett as hela dagen och jag kom hem sent från jobbet. Jag är fortfarande uppe i varv. Jag har fått i  mig lite mat för första gången på länge och jag ska försöka att varva ner och somna i vettig tid. Imorgon är det sista dagen innan jag tar min ljuvliga ledighet och oj vad jag hoppas på en bra helg. Men jag hoppas inget. Det hänger på hur jag mår. Men jag vill verkligen inte låta det sabba något och jag ska göra allt i min makt för att det ska bli en helg där jag slipper ligga i sängen och må piss. Nu har jag börjat med ett nytt medel mot min mage som jag verkligen har STORA förväntningar på. Men vågar man hoppas? Det luktar och smakar så illa att det vänder sig i magen och jag har gåshud i en halvtimme efteråt. Men hjäpler det ska skiten ner. Så är det bara!
Imorgon ska jag hem till mamma och pappa för fredagsmys och sedan krama min älskade katt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback