Vill aldrig tillbaka!

När jag och min sambo låg i sängen och flummade oss innan och pratade om allt möjligt så sa han:
- Kommer du ihåg när du vägde nästan 60 kr?
Tystnad.
- Va? Nej jag vägde väl inte så mycket?
 
Det lät sjukt när han sa det men så slog det mig att visst gjorde jag det. Jag nådde aldrig 60 kg men det var nära inpå. Jag fick en flaschback när vi var i GBG 2011 och det var där i badrummet jag upptäckte att herregud, jag har verkligen lagt på mig. Jag mådde så dåligt tiden efter det. Men de var de där osynliga sambokilona som plötsligt visade sig.
 
När jag tänker på det ryser jag nästan. Jag vet precis hur jag kände och hur jag mådde av det. Nu nästan 8 kg lättare så vill jag aldrig tillbaks dit igen. Aldrig!
 
Bilder från hotellrummet i GBG 2011.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback