Aug. 02, 2013

Herregud, är helt slut efter denna dagen! Har jobbat på två ställen så jag kom hem sent. Sen var det bara direkt iväg och handla. Det är jobbigt att vara vuxen!

Min pojkvän är så snäll som står och diskar fast det borde vara jag. Men som sagt är jag helt slut och imorgon är det jobb igen så jag sparar varenda kraft jag kan!

Imorgon så blir det som sagt jobb och direkt efter det ska jag köra några mil bort till min pojkvän och hans familj. Är lite tävlingar som kommer pågå byarna i mellan och efter det ska det grillas. Men mest av allt längtar jag tills senare på kvällen då jag ska vara själv hemma och ha min egen ensamtid. Det ska bli så jävla skönt! Jag ska göra allt det som jag känner för. Spela tv-spel, sjunga, titta på film och äta en massa godis och glass! Ååå längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback