Makalös helg!

Helgen har varit så makalöst bra att jag hade sådan ångest över att gå till jobbet idag. Men det gick och nu är en ny vecka igång som är full av jobb!

Igår hängde vi med vänner hela dagen. Vi var på stranden hela dagen, badade och solade ända tills jag fick en massa solexsem och vi fick åka hem. Haha! Vi följde upp med en bit mat på en fin restaurang och så gick vi hem till oss för att spela spel, äta massa godis och titta på film. Var en helt perfekt dag! Så det var inte konstigt att jag hade ångest!

Nu ska jag lira lite tv-spel och sedan göra lite nytta. Kanske ta en promenad. Började nyttiga veckan med en sallad och jag har varit och handlat massa nyttigheter inför veckan. Nu ska bara träningen komma igång med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback