Dagen som inte borde få finnas

Ibland känns vissa dagar bara meningslösa. De dagar där allt bara tar musten ur en borde inte få ens existera för man vill ändå bara att de ska ta slut.
 
Det var min lediga dag idag och jag tyckte det skulle bli så skönt. Bara ett snabbt besök hos tandläkaren tidigt på morgonen och sen hem och lägga sig igen. Men det blev inte riktigt som jag tänkt mig. Jag hade två hål och fick reda på att jag behövde göra ännu en rotfyllning. Jag ville bara gråta när jag hörde det. Har gjort en rotfyllning innan och det var bland det värsta jag har gjort. Som om det vore nog så skulle allt gå på 7000 kr. Jag blev chockad och ledsen. Det var absolut inte det jag hade väntat mig av denna dagen. På vägen hem mådde jag allt annat än bra. Ångest hade jag upp över öronen. Jag var nog inte hemma förens en timme efter tandläkaren då jag var tvungen att samla mig innan jag åkte hem. Det gick inte att sova när jag kom hem utan jag ville bara gräva ner mig kändes det som. Inte nog med vad det kommer kosta, jag vill inte gå igenom detta plågsamma igen. Jag hatar tandläkaren.
 
Så min dag har varit allt annat än kul. Hade ont i hela munnen när jag kom hem samtidigt som jag hade huvudvärk. Sedan har jag varit så trött och illamående hela dagen att mat inte har varit att tänka på. 
 
Jag har legat nerbäddad i sängen hela dagen, tittat på serier och bara velat tänka på annat. Nu har jag fått i mig i alla fall lite fil och knäckebröd så illamåendet försvann för en stund men jag är både kall/varm på samma gång och är så trött att jag inte hänger med riktigt. Jag tror att jag håller på att bli sjuk helt enkelt.
 
Jag har inga planer på att ändra det jag gör. Jag orkar inte helt enkelt. Jag mår dåligt och efter det som jag fick veta imorse så vill jag bara gråta. Usch, vilken dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback