Dags att skärpa till sig!

Nästa vecka ska jag äntligen köra igång med nyttigare kost och regelbunden träning igen. Har kommit ur det mönstret lite väl mycket nu under semesterna och efter semestern. Vi ska till Turkiet om 2 månader och så har jag bestämmt mig för att vara i toppform. Så att jag kan äta sjukt mycket där nere sen då vi har all inclusive. Haha! Nej men skämt och sido! 
 
Känner också att jag behöver skärpa till mig när det gäller utseende. När jag ska till jobbet så är det bara upp med håret i en svans och på med lite mascara, på med tightsen och någon topp som jag egentligen inte gillar. Stör mig på det hela tiden! Men jag känner mig så vilsen fortfarande vad det gäller min stil! Jag gillar ju det rockiga men nu börja jag älska den klassiska stilen också. Som klassiskt vitt med guldsmycken. Jag vet att man kan kombinera stilar och ha flera från dag till dag men jag är sååå dålig på det. Jag kan tycka att ett plagg är snyggt men hur fan ska jag kombinera det ? Det är mitt problem. Just nu känner jag för att rensa ut gardroben, sälja allt som jag inte känner något för och börja om från noll. 
 
Dessutom så ska jag snart boka tid hos frissan men jag har inte en anning om vad jag vill ha eftersom jag inte vet vad som passar mig rikitgt har några funderingar men det är osäkert. Jag är också sugen på en spraytan och ögonfransförlängning. Men jag kommer aldrig kunna bestämma mig.
 
Ajja, nu så dör jag i alla fall för vitt, klassiskt, guldsmycken, hårknut på huvudet och svart eyliner.
 
Det vita linnet ovan är från Ginatricot och är så dödligt snyggt att jag funderar på att beställa det!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback