Envisheten vinner

Önskade att allt det onda skulle vara borta när jag vaknade idag men så var inte fallet. Men jag är envis och skulle till jobbet till varje pris! Så jag har klarat 2,5 timme än så länge och det återstår 4 timmar. Det är kämpigt, det kan jag inte sticka under stolen med. Det spänner i bröstet, är svårt att andas och spänningarna / illamåendet i halsen/strupen är olidligt. Men jag har gett mig fan på att klara denna dagen! Har en helt underbar chef som tar hänsyn till hur jag mår och jag har fått gå upp och vila lite. Det känns så skönt att få lägga sig i soffan en stund och slappna av.

Jag önskar så att jag klarar dagen för sedan så är jag ledig imorgon och jag ska vila och sova så mycket jag bara kan. Detta måste bli bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback