Fina fynd!

Har hitills haft en mysig dag som bara den! På loppisen gjorde jag några riktiga fynd och även fast jag hittade något helt annat än vad jag sökte är jag supernöjd! Fick med mig en supercool tekanna med snygg design, koppar i samma mönster som de vasar och ljuslycktor jag har i sovrummet samt en silverkruka också till sovrummet. Ska snart diska allt och ställa ut det. Inredning är så kul!
 
Har värsta ångesten över att jag har en lång jobbvecka framför mig men jag ska verkligen försöka ta en dag i taget! Jag har i alla fall fått i mig lite mat och efterätt. Lyxade till det med att även äta gott idag då det blev en massa över sedan igår. Ska ta det lugnt resten av kvällen med film och så ska det handlas med. Och inredas ;) Älskling är och visar sin bil nu som är till salu så det är bara att hålla tummarna att den blir såld då han börjar skolan om bara en vecka nu! Ska bli spännande :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback