Vardag...

Då var jag hemma igen efter en dag på jobbet. Ledig igen imorgon. Vilken lyx! Har varit mega trött hela dagen och efter att ha stressat runt på jobbet för att hinna med allt jag skulle göra så mådde jag bara illa och höll på att somna i bilen på vägen hem. Haha! Jag ska upp tidigt som tusan imorgon även fast jag är ledig då jag ska till tandläkaren. Aldrig kul av många anledningar men eftersom jag tappat en lagning och börjar få ont ska det ändå bli skönt att få det gjort! Ska mysa framför tv:n hela kvällen när min pojkvän kommer hem. Det blir idol och svenska hollywoodfruar. Älskar att det är så mycket kul på tv under hösten!

Ny t-shirt från KappAhl!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback