I mitt kylskåp...

Mitt tips är att veckohandla. Planera vad du ska äta under veckan helt enkelt. För om du slipper springa och handla hela tiden är risken mindre att du lockas av onyttigheter. Vi vet ju alla hur farligt det är att handla när man är hungrig!

Jag har gjort upp listor på vilken mat jag kan äta. En lista för frukost, en för mellanmål, en för middag och en för kvällsmat. Utifrån de listorna kan jag enkelt planera veckans kost.

Det jag fyllde min kyl med denna gång var:
- köttfärs
- paprikor
- mozzarella
- turkisk yoghurt
- nötter
- bananer
- ägg
- äpplen
- kokosvatten
- naturell yoghurt
Och som alltid när jag är och handlar köper jag några packet frusna bär att ha i frysen. Kommer alltid till användning!

https://cdn3.cdnme.se/4048589/7-3/pic_520b4190e087c31e8b244665.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback