Just do it!

Är inne i en period nu där jag får saker och ting avklarade. Saker som jag borde gjort för länge sedan men bara gått och dragit på och vissa kanske jag fortfarande skulle vilja dra på eller strunta i men jag ska tvinga mig själv att göra det och bara köra! Denna månaden händer det saker! Och vi får hoppas att allt är till det bättre.
 
Jag har ju äntligen kommit igång med mat och träning igen och det känns såå bra! Träningen är som den är just nu då jag jobbar mycket vissa perioder och energin är inte den bästa. Men jag har faktiskt hunnit med både ett benpass och några promenader denna veckan! Jag ska också till tandläkaren nästa vecka, fixa min lagning som trillat. Dessutom så ska vi få diskmaskin nu verkar det som. Äntligen! Ska även stå på loppis på söndag och bli av med allt som bara legat utspritt överallt. Åhh vad vi ska sälja! Ska också försöka fixa en frisörtid tills nästa månad. Och sist men inte minst så ska jag upp tidigt imorgon för att gå till läkaren åter igen. Min mage är så plågsam nu att jag inte kan stå ut ibland. Har mått så dåligt hela dagen med illamående och en trötthet som inte varit av denna värld. Men jag är envis och kämpar mig igenom dagarna på jobbet även fast jag interst inne vill åka hem, lägga mig i sängen och bara gråta. Jag håller tummarna för imorgon!
 
Dags att boka frisörtid! 
(Bild från i vintras när jag varit hos frissan)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback