Kladdkaka och ensamtid

Skriver ett snabbt inlägg då jag är påväg till mina föreldrar då vi ska på en jätte stor loppis! Ska bli mysigt!
 
Hade världens härligaste dag igår! Det var till och med roligt att jobba en lördag och när jag kom hem hade jag lägenheten för mig själv och kunde göra allt det som jag längtat efter! Jag lagade tacos, tittade på film, lyssnade på en massa musik, sjöng, spelade piano,bloggade, målade naglarna och bakade kladdkaka.Det var underbart att få ha lite ensamtid. Det var till och med skönt att sova själv och vakna upp med en lika tom lägenhet för att äta frukost i lugn och ro själv! Jag kommer nog hinna sakna min sambo under dagen och när jag kommer hem får jag krama honom igen :)
 
Min kladdkaka från igår. Gud så gott det var!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback