Kom-och-hjälp-mig

Ja, rubriken är en perfekt beskrivning på hur jag känner mig just nu. Dagen har varit helt olidlig och jag har bara velat lägga mig ner och gråta sådär 1000 gånger. Magen och illamåendet jag haft nu i flera veckor blir bara värre och värre. Det tar kål på mig och jag har inte kraft till något. Att ta mig igenom en dag på jobbet är ett helvete just nu då det känns som att jag ska kräka hela tiden. Detta kan vara det värsta jag varit med om.

Att jag mår såhär påverkar mig på så många sätt. Inte bara det att jag mår dåligt utan jag blir så trött av det och så kan jag inte sova om nätterna för jag kan inte ligga ner för magen. Den känns verkligen helt inflammerad. Dessutom känner jag mig så ofräsch. Jag har ingen ork till att fixa mig och jag har finnar överallt. Denna perioden jag befinner mig i just nu är så jävla jobbig. Jag har så mycket framför mig som jag inte ens vet hur jag ska klara av just nu om jag ska må såhär. Det suger och jag blir så ledsen av det. Jag har så mycket att ge och att må bra ger mig så mycket energi och glädje. Nu är jag en väldigt liten människa som inte har så mycket att säga till om. Magen styr mitt liv och så som jag lever nu är inte hälsosamt på något sätt.

Fy fan! Jag är i alla fall ledig imorgon men några långa hemska veckor står framför mig så jag vet inte om jag kommer kunna slappna av. Det är så mycket jag borde göra men orken finns inte. Jag ska ta bort mitt smink( som jag ständigt sover med) och bädda ner mig i soffan och titta på tv. Jag orkar fan inte existera. Har köpt på mig lite läkemedel idag som jag någonstans tror kommer hjälpa och det är klart att jag önskar. Jag vill bara få må lite bra för en gångs skull!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback