Loppis

Det är måndag och jag är ledig! Så skönt att jag dör! Känns som att jag är på ett väldigt gott humör idag och jag ska verkligen njuta av dagen!

Igår var jag på ett desto sämre humör då vi steg upp kl halv 7 på morgonen för att bege oss till loppmarknaden. Dagen bestod av köer, väntan, trevliga och otrevliga människor som skulle pruta även fast priset låg på 5 kr. Mitt tålamod gick i botten tillslut men jag var ändå nöjd då vi säker sålde 75% av allt vi hade med oss!

Vi åkte trötta hem till mina föräldrar sedan och mamma hade lagat mat. Gissa om vi var lyckliga? Resten av kvällen hade vi myskväll med film, gott och blandat, choklad och det regnade hela kvällen så det passade perfekt. Jag däckade i alla fall där i soffan. Var helt slut!

Just nu vet jag inte om jag ska stiga upp eller ligga kvar då jag ska till läkaren om 2 timmar. Lite pissigt när man är ledig men det tar ju inte hela dagen!

(Bild: Pengarna för det vi sålde igår!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback