Loppisfynd på landet

Har spenderat söndagen hos mamma och pappa på landet. Plockat björnbär, varit ute och gått, ätit gott och läst en massa tidningar. Sedan var vi också på en loppis i närheten där jag gjorde några riktiga fynd! Är så himla nöjd över det jag hittade för det passade perfekt in i vår inredning och jag har dessutom varit väldigt sugen på att köpa just inredning den senaste veckan! Och vad gav jag? Jag gav bara 20 kr för allt! Vilket fynd!
 
Det enda negativa med dagen var när jag tappade min lagning i tanden. :( Tur att jag ska till tandläkaren nästa vecka!
Fatet passade perfekt in i sovrummet och lycktorna fick en plats i köket där jag har haft problem att fylla ut.Nöjd!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback