Omtumlande dag

Fick en läkartid ganska fort och det var väldigt skönt att de tog mig på allvar. Hade så ont o bröstet och ville inget hellre än att få någon hjälp. Lite tester, prat och utfrågningar hit och dit. Och det kommer ta tid att få fram ett svar. Jag fick i alla fall ett gott intryck av det hela och kände mig något lugnare påväg hem. Har vilar hela dagen och det känns redan lite bättre. Sedan fick jag med mig ett gäng tabletter också. Ett steg i taget så får vi se vad som händer...

Förutom att läsa tidningar, gosa med hunden och titta på sex and the city sp fick vi lite besök. Vi har äntligen en diskmaskin! Tyvärr så var det något som krånglade med kopplingarna så det gick inte så smidigt som det var tänkt. Vi kommer få vänta med tills imorgon med att testköra den då alla affärer är stängda.

Imorgon väntar jobb för min del och jag hoppas att det är bättre och såklart att jag ska klara dagen utan några större plågor. I helgen ska jag bara göra en sak, VILA!!! Känner mig så extremt ofräsch just nu. Allt har att göra med hur jag mår! Om jag får/när jag får ordning på allt och när tandläkarbesök osv är över ska jag unna mig lite lyx. Jag ska boka en frisörtid, köpa lite nya höstkläder, fixa naglarna osv.

Jag bara längtar tills denna period är över!!

Gissa om jag vill ha denna skinnjackan från H&M!!?? Har kollat in den länge och jag provade den får några dagar sedan. Gud, vad den är fin!!

Vardagslyx! Unnade mig en tidning när jag mår dåligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback