Orkar snart inte mer

Illamåendet/spänningarna i halsen sitter kvar och har varit så extrema de senaste dagarna att jag inte vetat vart jag ska ta vägen. Det har även uppstått smärtor i bröstet som blev värre igår. Jag trodde det skulle bli bättre igår eftersom jag var ledig men det blev det inte. Det var lika jobbigt då och smärtorna i bröstet blev bara värre.

När jag vaknade idag kändes det precis lika dant och jag insåg att det helt enkelt inte var hållbart. Att dessutom spendera en heldag på jobbet kändes inte som en bra idé. Så jag ringde till min chef och sa hur det låg till. Sedan ringde jag fort till vårldcentralen och bad om hjälp. Jag har fått en tid om två timmar och kvinnan i luren nämnde gastroskopi vilket är min värsta mardröm och har varit i flera år. Jag vet inte hur jag ska klara av det! Jag är livrädd,hysterisk och panikslaget. Samtidigt så vill jag få ett svar och en behandling som kan hjälpa mig en gång för alla. Det är så mycket i mitt huvud nu att jag inte kan tänka klart. Jag önskar innerst inne att jag befann mig på jobbet nu och var pigg som en liten lärka!

Jag är otroligt glad att jag har min pojkvän som stöd. Han tröstar mig och kramar mig. Jag vet inte vad jag skulle gjort utan honom.

Fy fan vad jag vill att allt detta ska vara över och att de framförallt hittar ett svar. Min största rädsla är nog ändå om jag går igenom allt detta och så säger de bara:
- Nej tyvärr, vi hittar inget. De ser fint ut!

Då vet jag nog inte vad jag kommer göra och jag känner på mig att det är just de orden de kommer säga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback