Phuu!

En väldigt lång dag!
 
Först världens drygaste dag på jobbet och sedan vidare till min pojkvän där han var. Han hade varit med och hjälp till med en massa tävlingar hela dagen mellan alla närliggande byar. De var fortfarande i full gång när jag kom och det var såå mycket folk som både tävlade i brännboll och annat. Avslutade med grill när allt var över.
 
Åkte hem och nästan direkt så begav sig Sannie iväg igen och nu är han ute med en kompis och dricker lite öl.
 
Jag hade verkligen sätt framemot att vara själv hemma denna kvällen och jag hade laddat med film, massa godis och tv-spel. Men ingen film var så bra så jag ville kolla på dem, tv-spelet gjorde mig bara rastlös och godiset står mig upp i halsen. Känns som jag aldrig mer vill äta en godisbit igen! Dessutom så är jag sååå trött att jag bara längtar efter sängen och så känner jag mig lite ensam. Det var den kvällen det! Ska snart gå och möta Sannie med Atlas så han får kvällskissa och så ska jag äntligen få krypa ner i sängen. Har aldrig längtat så mycket. SOVA!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback