Underbart fina lack man kan vinna!

Såg denna tävling på facebook och var tvungen att klicka in. Det fina med hela tävlingen tyckte jag var att det hela går ut på vad lack har för betydelse för dig. För de de lack man kunde vinna hade nämligen en speciell betydelse för den tjej som tävlade ut dem. Det fick mig att tänka. Och när tävlingsregelrna faktiskt var att berätta om några lack som har en stor betydelse för mig så gick jag in för att öpnna upp min låda med lack för att en och en tänka på vad just detta lack betyder. Naglar är ju en så stor del av mitt liv överhuvud taget och alla min lack är kära ägodelar.
 
Här är länken till tävlingen!
 
Såå fina lack att man inte vet vad! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback