Vill ha helg nu!

Jag gör mig redo för jobb! Vaknade redan vid åtta vilket är typiskt mig när jag har sovmorgon. Det gick inte att somna om då jag hade för mycket att tänka på. Så jag steg upp, gick ut med hunden, handlade och lagade mat inför dagen. Sedan åt frukost till sex and the city och gjorde mig iordning efter det. Nu har jag suttit vid datorn en stund för att tagga ner.
 
Kommer spendera resten av dagen till jobb så jag kommer vara hemma sent ikväll. Om allt blir som planerat. Imorgon är det lördag och sista jobbdagen för denna veckan. Längtar tills efter jobbet imorgon då jag planerat in en massa egentid! Ska laga mat, baka, pyssla med musik, kolla film och äta massa gott! Det är ju min gottedag imorgon !
 
Kan det bli helg nu <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback