Ångesten är total

Så dåligt som jag mådde de sista timmarna på jobbet igår trodde jag inte var möjligt. Jag ville bara kräkas och jag var så trött och utmattad att jag inte visste vart jag var. Hade sådana spänningar i halsen och sådan smärta att jag inte stod ut. De två sista timmarna var värst men jag klarade det tillslut. Men jag vet inte hur.

Har sovmorgon idag men jag har inte kunnat sova de senaste timmarna. Jag vill gå till jobbet men jag orkar inte egentligen. Mår så illa att jag vill dö. Jag vill bara stanna i sängen. Jag orkar inte finnas idag. Jag vill bara ge upp. Och det värsta är hur torr jag är i munnen. Kan varken prata eller svälja och inte sova heller för jag måste dricka hela tiden. Jag hatar detta så jag inte finner ord. Läser allas Facebook status om att de ser framemot saker, de tränar och njuter av livet. Fy fan vad jag vill vara där nu. Inte här! Jag vill få det vanliga livet som jag aldrig haft där tankarna går till något helt annat än sjukdomar, smärta och oro. 

Jag vill inte ha ett liv som detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback