Dagens kroppstrender....

Jag vet inte om det är jag som tycker udda eller är udda men vad är det med tjejer/kvinnor i dagens samhälle som vill träna upp sig, bli muskliga och se ut som en man? Jag har inget emot dem som vill göra det, för det är deras ensak men jag tycker det är grymt okvinnligt och osexigt med upp pumpade tjejer. Ni är liksom fina som ni är! 
 
Jag tycker i alla fall att det inte ser klokt ut och jag ryser varje gång jag ser en musklig tjej. Okej med några små oskyldiga magrutor men stora biffiga armar, bröst och lår då börjar jag undra. Jag kommer aldrig, aldrig tycka det är snyggt med muskler i den grad på tjejer. Jag tycker man ska träna för att framhäva de kvinnliga fomerna, inte dälja dem. En kvinnas kroppsformer är bland det snyggaste som finns. 
 
Okvinnligt!!!
 
Kvinnligt!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback