Födelsedagsfirandex3

I tre dagar har det varit födelsedags firande. I fredags överraskade jag min älskade med ostbricka, tårta, lussebullar och presenter. Var så mysigt! I lördags jobbade jag och firade sedan mamma med middag, tårts och tv mys. Idag har vi firat min älskling igen med hans familj. Varit ute och ätit och så åt vi min hemmagjorda tårta efter det.

Gud, vad mycket skit jag tryckt i mig under dessa tre dagar. Nu längtar jag efter min keso och min nyttiga bär!
Imorgon är det en ny vecka igen. Har fruktat denna veckan länge eftersom jag jobbar måndag till måndag!! Ska även göra gastroskopin(hjälp mig!!!) och så är det julbord och restaurang besök med mina två jobb. Japp, det är väldigt mycket denna veckan! Måste ta en dag i taget nu! Måtte denna veckan gå snabbt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback