Ingen vanlig fredag :)

Gahh! Kom inte iväg på lunch förens nu! Massa folk och massa hungrig. Blev en heldag för mig på jobbet idag så min sovmorgon gick åt skogen. Strunt samma för tiden går så himla fort idag. Men jag får passa mig för stressen då man lätt kommer upp i varv under en dag som denna. Försöker på pulsen att lägga sig!

Idag är det ju faktiskt ingen vanlig fredag utan det är min fina,underbara sambos födelsedag. Han fyller 26 år!? Sjukt! Ikväll ska jag fira honom på mitt sätt och på söndag blir det med hans familj. Jag ska efter jobbet åka till en affär och handla massa gott och fixa lite mys hemma. Dock är allt med presenterna inte fixat. Hade beställt två presenter( i god tid!!!) men den ena, som jag beställde före den andra har inte kommit!! Det är sista chansen idag. Kommer den inte så får han vänta till nästa vecka och det kommer göra mig besviken men jag kan inte göra så mycket.
Hoppas så att den ligger i lådan idag!!!
Bananpannkaka till middag! Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback