Julstress, julstress, denna julstress!

Inte för att jag är någon som tar julen på så stort allvar och planerar i flera veckor med mat, paket osv. Tvärt om! Därför så borde jag inte känns någon julstress men jag tycker banne mig man blir stressad av att titta på alla andra!

Efter den här hektiska och långa dagen på jobbet har jag insätt att julen nog aldrig kommer bli det där stressiga för mig. Någonsin! Det räcker med all julklapps hysteri som man ser på jobbet. Efter denna dagen så känns det ungefär som någon kört över en med ett ånglok och sedan bakat tillbaka en gång till för att vara säker att inget liv finns kvar. Haha! Det har aldrig varit skönare att komma hem! Hungrig och trött var jag och möttes av en glad sambo och hund! Mat stod framdukat i form av kex, ost och frukt. Jag är i himmelen! Det var guld värt kan jag tala om! Min sambo är guld värld! 
Nu är min sambo och letar tomteskum. Haha, mitt nys crusch denna julen! Och sedan ska vi dricka julmust, äta tomteskum och spela super Mario så det står det härliga till!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback