Lägenheten del 1

Nu har vi bott i vår lägenhet i mer än 1 år. Jag minns när vi flyttade in här, vi var bland de första och känslan av att kliva in i en splitter ny lägenhet var ett minne för livet. Det luktade nymålat och man kunde hitta sågspån lite här och var. Den hade allt jag någonsin velat ha och var för bra för att vara sann.

Än idag älskar jag denna lägenhet. Den öppna planlösningen, baren, det fina köket, all förvaring, den stora balkongen och varenda millimeter av planerad yta. Även området är så fint och lugnt. Det är en Mullsjö att trivas i och de känns lyx för varje dag att vistas här. Det är inte jättebilligt att bo här men jag betalat så gärna de kronorna för att få bo här! Det är värt varenda krona. 
Tänkte dela upp bilderna på rummen i olika inlägg :) 
Här kommer de första:)

Köket:








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback