Slappa dag!

Har varit hemma hela dagen och gjort ingenting. Kollat på paradise hotel(mitt favo program just nu!), lyssnat på massa musik, druckit varm choklad, gjort naglar, pysslat om mig själv med ansiktsmask och en lång dusch och pussat både hunden och sambon :) 
Nu är jag själv hemma och på en blogg upptäckte jag att det var rea på H&M´s hemsida. Var tvungen att kolla in den och då hittade jag den igen. Jackan jag velat ha såå länge!! Nu var den sänkt en 50-lapp till så jag beställde den. Hoppas bara att jag tog rätt storlek för när jag provade den i somras så kom jag inte ihåg vilken storlek som var bäst. Om det blir en julklapp från mig själv eller från någon annan som vill ge mig den får vi se. 
Den är ju så snygg och den är min!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback