Slutet av helvetesveckan!

Ville bara dö igår när jag insåg att helgen var över, utan en gnutta ledigt och det var måndag igen. Satte klockan jättetidigt för att hinna till tandläkaren innan min långdag på jobbet började. Hatar ju tandläkaren men jag har skjutit upp det så länge och ville få det gjort. Sitter där i väntrummet och vill bara få det gjort. En heltimme timme skulle det ta med. Då kommer de ut och säger stt tandläkaren är sjuk. Det var bara att gå igen med svansen mellan benen och försöka fördriva en timme innan jobbet. Blev så less.

Så det är banne mig ingen bra dag idag. Lite sömn, de vanliga smärtorna i halsen och jag känner mig riktigt tidig efter denna veckan. Men så är jag ledig imorgon(äntligen) så jag får tänka på det. Dessutom såg jag att möjligheten till att gå tidigare fanns så jag ska försöka komma iväg kl 5. Bli 5 nu! 

Imorgon ska jag göra en sak, ingenting! Jag ska inte tänka på något som har med jobb att göra, bara ta det lugnt och köra lite skönhetsvård. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback