Torsdagslyx i den tråkiga vardagen!

Äntligen har jag kommit hem, lagat lite mat och satt mig i soffan! Otroligt skönt! Försöker att inte tänka så mycket då denna veckan är så jävla lång och jävlig! Heldag igen på jobbet imorgon och sedan är det lördag, söndag och måndag innan jag äntligen är ledig! Kommer dock vara lite avbrott i den tråkiga vardagen. Åt julbord med jobbet igår och lyssnade på lucian. På lördag ska jag ut med mitt extraknäck jobb och äta en mega fin tre rätters middag med allt vad det innebär ( ska bli skitkul!). 

Fram tills det är sångdags så ska jag titta på alla skitprogram som finns i mina mjukisbyxor och inte lyfta ett finger. Är så jävla trött idag asså. 
Torsdags lyxade till kvällsmaten idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback