Ännu en gång....

Har varit på Nellys high heels event några gåner nu. De hundra första får ju en massa fina saker däribland ett par skor. Min kompis och jag har kämpat för detta nu två gånger. Den ena gången fick vi en massa fint men det blev krångel med skoleveranserna och var ingen rolig historia. Men jag fick tillslut ett par skor och de är bland de snyggaste jag har! Andra gången köade vi igen och var säkrade ett par skor men det var bara det att jag upptäckte att mitt legg var borta så vi kom inte in....
 
Nu är det dags igen! Har bokat och det är ett roligt event. Känns lite lyxigt och så är det ju en liten tävling med om att faktiskt få bli en utav de första! Denna gången siktar vi på det återigen och hur länge vi nu får köa i kylan återstår att se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback