Äntligen...

Efter allt letande så har jag äntligen bokat en frisörtid hos en frisör som jag känner mig trygg med. Nu kan det inte gå fel! Det får inte gå fel. 
 
Nu gäller det bara att fundera ut vad jag vill ha. Har funderat i flera månader och jag vet fortfarande inte. Antar att jag får lägga över ett stort ansvar på frisören när det gäller det. Jag är öppen för förslag och de får komma med alla synpunkter och ideér de vill! Jag vill inte vara kissgul längre, det är de enda jag vet.
 
Så om mindre än två veckor är det dags. Som jag längtar. Ska bli riktigt spännande!
 
Är fortfarande kär i denna gyllenblonda färgen. Så snygg men jag vet inte om jag passar i den färgen eftersom jag är så ljus i hyn.
Kan fortfarande inte helt släppa ombren heller....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback