De senaste dagarna...

Har varit nervös inför det här med läkaren och mitt knä. Men som tur är så var det inget som blivit trasigt eller skadat i knät. Så jag kommer troligen inte få några men av det i framtiden. Däremot så visade det sig varför jag fortfarande är så sjukt öm och svullen i knät fortfarande. Jag har haft en blödning inne i knät så det kommer nog ta ett dag innan den ömma ger med sig!
Har fått min nya telefon också. Min iphone 4 kom igår och jag är redan supernöjd. Är glad att äntligen slippa min gamla telefon som levde helt sitt eget liv!
Har funderat och letat frisörer hela veckan och haft världens ilandproblem om mitt hår. Nu har jag äntligen bestämt mig hur jag ska göra. Här ska inte klippas! Jag kommer ångra mig om jag klipper av mitt långa hår och det är inte så slitet tack vare bra schampo och inpackningar. Däremot ska jag ta tag i att färga det idag då jag har hittat en riktigt snygg färg som jag ska testa och jag önskar att det kommer bli bra denna gången så kanske jag en gång för alla blir av med mitt pissgula hår!
Hoppas verkligen inte att det kommer se ut såhär någonsin igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback