Dessa måndagar...

Måndagar är inte alls min grej och börjar den dåligt blir veckan oftast därefter. Min måndag kunde varit bättre. Blev stoppad av polisen till att börja med och kom därför försent till jobbet vilket jag hatar. Det har bara varit allmänt stressigt och konstigt på jobbet. Dessutom är jag inte ledig förens lördag och jag är redan trött! Kommer troligen också få jobba över. Som vanligt ändras mitt schema. Sen har vi personalmöte imorgon och jag kommer få stiga upp jäkligt tidigt.
 
Nog med negativt! Har en del att göra vid datorn så jag kommer nog spendera några timmar här. Sen ska jag träna och framåt kvällen ska jag titta på alla mina teveserier. Låter som en lagom måndag! Ska också försöka sysselsätta Atlas som är allmänt hängig och nere. Stackarn!
Mycket lek och kärlek kanske hjälper för att bli på bättre humör<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback