En dålig dag....

Hade lite magknip hela dagen igår men det var inget särskilt jag tänkte på. När jag kom hem från jobbet blev det värre och framåt kvällen mådde jag illa som tusan också och jag var säker på att jag skulle bli magsjuk eller nåt. Gick och la mig och somnade med en gång. Har vaknat flera gånger inatt och känt att magen har varit helt upp och ner. Nu har jag legat vaken i säkert en timme. Jag har så sjukt ont i kroppen, huvudet och jag känner mig febrig. Dessutom så mår jag sjukt illa och känner mig helt inflammerad i hela magen. Vad är detta? Får panik när man mår såhär konstigt och inte vet vad det är eller vad det ska leda till. Det värsta är att jag ska till jobbet snart och jag får panik! Jag hatar att vara på jobbet när man mår dåligt. Vågar inte resa mig från sängen för då kommer jag väl må ännu sämre.

Fy tusan för detta!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback