Fit for fight.....

Som jag skrev igår var det "gottedag" igår för min del. Yttligare två veckor sedan jag stoppade något socker i munnen. Hade laddat upp med lösgodis (min favorit) och var sugen som bara den, todde jag! För när jag väl började äta så kändes det liksom tråkigt på något sätt. Det var inte alls lika gott som jag trodde det skulle vara. Men det blev några chokladbitar i alla fall och lite popcorn sen däckade jag på soffan runt halv tolv när blodsockret hade sjunkit till botten! Haha!
 
Trots att mitt knä varit skaddat nu i 2,5 vecka och jag inte har kunnat träna som jag vill så har jag minskat i vikt. Men jag måste medge att jag ätit bra och inte slarvat med något. Har bara kunnat göra lite situps senaste veckan när det gäller träning.
Just nu ligger jag på 54,4 kg och det känns så himla bra! Jag vet att jag äter rätt och bra. Dessutom så har jag tränat väldigt dåligt de senaste tre månaderna eftersom jag varit sjuk och skadat knät. Ändå har det hänt saker med kroppen. Det gör det ännu mer spännande att se var som kommer ske när jag börjar träna på riktigt sen och lägger ner ännu mer energi på maten!
 
Jag ska till läkaren med mitt knä på tisdag och jag ber verkligen för att jag inte ska ha något fel på knät som kommer påverka min framtid. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback