Förmiddagsträning...

Har tränat mage, rygg, rumpa och ben. Tillsammans med grym musik fick jag all energi trots den dåliga sömnen inatt. Är trött i hela kroppen och träningen satt där den skulle!

Tränar försiktigt upp mitt knä som fortfarande är ömt och svullet med hjälp av en balanseringsplatta. Lagom träning för att inte överbelasta det. Har fått övningar att göra men jag vågade att köra lite hårdare idag och det kändes bra. Min pilatesboll är alltid min bästa vän när jag tränar hemma i vardagsrummet. Det finns så mycket att göra med den och hela kroppen får sig verkligen en rejäl omgång. För att inte tala om hur bra den är att göra Situps på, slippa ligga på ett hårt golv är guld värt.

Efter stretch så ska jag nu äta en stabil måltid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback