Fredagstrött....

Det märks att det är fredag! Jag var inte hemma förens halv nio då jag hade två jobb att klara av. Är så trött nu att jag inte vet vart jag ska ta vägen! Har tittat på mina program och faktiskt unnat mig en cupcake. Denna veckan har jag tagit med en nypa salt vad det gäller träning och matrutiner. Har tyckt det är okej om någon cupcake eller lite fruktsallad slunkit ner. Tar vecka för vecka och denna vecka tyckte jag att jag behövde lite lyx. Fast det får inte vara några mängder vid dessa tillfällen och inte heller varje dag. Nästa vecka kommer inte se ut så!

En jobbdag återstår och jag är inte jättepepp på dagen imorgon. Men jag hoppas på att vara piggare än vad jag varit idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback