Myslördag ttill 100%....

Som jag trodde och ville att det skulle bli var gårdagen den mysigaste på länge. Ledig hela dagen! Började med en fin frukost tillsammans med min pojkvän och sedan gick vi ut på stan och promenerade för att leta klipptid till honom. När vi kom hem tog vi en kanelbullefika, beställde en ny mobil till mig (:o) och sen blev det en fika till då min pojkväns mamma kom på besök med ännu mer fika. Pratade lite om senare planer på året och det kan bli mycket spännande! Dessutom ringde pappa och medelade att han äntligen hittat en liten bil till mig! Jaaa! Jag är trött på att glida runt i lånebilar hela tiden som är stora som hus och tar massor av bensin! Så i veckan ska jag titta på den och godkänna den ;)
 
Kvällen fortsatte med restaurangbesök med en riktigt god wienersnitzel med rödvinssås och efter det laddade vi inför melodifestivalen som jag älskar och det är ett måste för mig att se! Tyvärr var det en riktigt dålig omgång och jag skämdes mest pga de dåliga låtarna men det fanns ju en favorit som vägde upp, Yohio. Har haft lite koll på honom innan jag visste att han skulle vara med i melodifestivalen och hela han är intressant som människa. Japan är ett drömresmål för mig och det är supercoolt att han är stor där. Dessutom gillar jag hans "anime" stil. Har alltid gillat manga/anime ända sedan jag var liten. Det är något spec med det som får mig att inte kunna sluta titta. Det tilltalar mig. Dessutom märker jag att rocken finns i honom både musik och röstmässigt. Kanske inte så konstigt då delar av hans familj är med i rockband. De gör allt så mycket intressantare. 
 
Även fast detta var första deltävlingen hoppas jag att Yohio vinner hela skiten för det vore så grymt kul att skicka honom till den stora finalen bara för att se andra länders reaktioner! Jag tror absolut att Sverige kan kamma hem en seger till med Yohio i spetsen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback