På banan igen....

Efter att ha legat i sängen som ett koli hela dagen besultade jag mig framåt kvällen för att jag inte kunde ligga där och må dåligt. Steg upp, gick ut för lite luft, fick lite mat i magen och tog slutligen en lång dusch. Känner mig något mer levande för tillfället och försöker tänka på att snart är det mars och ett steg närmre våren. Behöver sol innan jag går under!!!
 
Försöker också tagga mig med lite musik och det måste ändå vara det bästa! Tänker också på mina mål inför detta året och då genast fick jag något att se framemot. Lite drivkraft och något att se framemot helt enkelt.
 
Det som mest kretsar i huvudet är en tatuering som jag skjutit nu på i ett år. Jag har satt upp som ett mål detta året att jag ska ha en tatuering! Jag är sjukt rädd när jag tänker på det men lite spännande är det också. jag vill ju uppleva hur det känns. Förhoppningsvis så har jag min tatuering innan sommaren!
 
Tatueringarna ovan är sådana tatueringar som jag tycker sitter på ett perfekt ställe och visa av dem är riktigt nice! Jag gillar små enkla, gömda tatueringar. Det ska vara svartvitt och inte färg. Tatueringen jag ska göra är redan planerade sedan flera år tillbaks. Jag har fått inspiretion från en kändis vars tatueringar är grymma och jag älskar den allihopa. Hemligt än så länge vad det är för någon som jag ska göra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback