Sent inlägg...

Klockan är ganska mycket och jag tänkte bara slänga in ett kort inlägg innan jag släcker lampan och försöker sova.

Kvällen har bestått av tacomys, film, godis och melodifestivalen. Fick faktiskt bli lite godis denna helgen också. Men ännu en gång vet jag inte om det var så gott. Så mycket socker! Jag är mätt som tusan nu i alla fall och nöjd ändå.

Har varit grinig de senaste två dagarna, mått lite halvdåligt, varit konstig i knät, trött och pendlande i humöret. Älskat och hatat livet om vart annat. Står knappt ut med mig själv när det ska vara så.

Har varit yr i huvudet hela kvällen så nu ska jag sova bort det hoppas jag och hoppas på att mitt humör kommer vara i sin ordning imorgon. Kommer blogga mer då i vart fall.

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback