Söndag...

Trots att det är skönt att vara ledig så känns detta redan som en riktigt tråkig dag. Vad ska man göra liksom?
 
Vaknade och var fortfarande sjukt yr u huvudet. Gick ut en runda med hunden för att få lite luft och nu känns det lite bättre. Är helt konstig i munnen efter allt godis igår och frukost är inte jätte lockande.
 
Drömde om att jag var hos frisören inatt och när jag vaknade fick jag någon dum tanke om att jag skulle tona mitt hår idag för att jag ändå inte hade något för mig men jag ångrade mig någon minut senare. Seriöst, nu orkar jag INTE hålla på med hemma färgningar och skit mer. Nu SKA jag gå till en frisör i början av nästa månad och fixa mitt förbannade hår en gång för alla. Har plågats med detta i snart ett år nu. Nu får det vara slut. Hoppas på bara att jag kan hitta en vettig frisör som inte förstör mitt hår denna gången. Kosta, vad det kosta vill bara de är duktiga!
 
Over and out....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback