Vilken färg....

Har krypit ner i sängen och ska snart sova. Ska bli underbart då jag verkligen varit seg hela dagen. Börjar dock med en lugn vecka då jag slutade redan vid ett och imorgon är jag ledig.
 
Var med min pojkvän hos frissan innan och kom fram till att jag kanske vill färga hemma istället. Hans hår blev jätte snyggt men det är så dyrt och jag vet inte, jag litar fortfarande inte på frisörer. Inte sedan insidenten sist då de slet av halva mitt hår vid färgning. Kommer klippa mig hos frisör men mer blir det nog inte. Upptäckte en ny hårfärg i hyllan när jag var och handlade och sedan har jag suttit och läst en hel del om den. Grymt snygga färger och det är flera stycken jag skulle kunna tänka mig. 
Har dock sätt flera bilder på hur frissigt det blir efteråt med denna färgen. Inte bra! Ska fortsätta forska....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback