Det är måndag......

..och jag längtar redan till helgen. Hade sjukt lite att göra på jobbet, knät har värkt, jag har frusit och haft ont i magen hela dagen och så har jag kånkat runt på en massa flyttlådor med skit hela eftermiddagen. Nu är jag hemma, ligger i vår underbara soffa under en filt och är så trött. Längtar efter att få krypa ner i sängen. Jag hoppas verkligen att det bara är lite vanlig måndags trötthet och att det är därför jag fryser och är seg. Orkar absolut inte bli sjuk igen. Kan bara önska att veckan går fort.
 
Nog för att veckan känns vansinigt tråkig men det finns faktiskt något jag ser framemot. Jag klickade hem en bh igår med nitar som är påväg till mig. Sååå spännande!! Jag hoppas att den är så snygg som det ser ut och att den passar. Annars blir jag ledsen. Jag hittade faktiskt den på tradera ocj kom billigt undan. Så än så länge är jag nöjd!
tumblr_m9fh7jH9Kl1qhbxcdo2_500
Nu ska jag fortsätta titta på mina favoritprogram och mysa i soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback