Fjällen 2012.....

Äntligen kan jag gå normalt på mitt ben igen! Även fast det fortfarande inte känns riktigt okej och det gör on om jag anstränger det för mycket. Men ändå, jag behöver inte den där förbanade kryckan längre!
 
Som tur är har jag varit ledig hela dagen och jag passade på att sova riktigt länge! Sedan tog jag en lång dusch. Det är så man önskar att varje morgon ska vara. Även fast jag kanske inte ska ta mitt knä förgivet ännu kunde jag inte låta bli att städa lägenheten. Även fast det gjorde ont som tusan tillslut. Men jag blir galen av att det är stökigt! Min pojkväns syster har också varit här och det är så skönt att bara sitta och snacka ibland om gamla minnen. Vi satt och pratade om vår resa till fjällen som vi var för några år sedan. Vi bodde nästan 10 stycken i en stuga där vi bodde i en vecka och åkte skidor, festade, lagade mat och en massa tokiga saker. Det är på tal om en resa till i början av nästa år men jag vet inte om jag är så sugen. Skidor var inte min grej men annars trivde jag jätte bra och att bo tillsammans med så många människor kändes som ett enda stort big brother. Vi hade världens finaste stuga med! Jag kan faktiskt sakna det ibland även fast det var jobbigt många stunder.Helt
klart ett minne för livet!
 
Som sagt, en underbar resa som väcker så otroligt många minnen och att titta på bilderna förstärker minnerna ännu mer. Det jag kan vara ledsen över och ångra är att jag inte förstod det då och att jag inte tog vara på det då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback